Elfgrn buse34_ Normalde ilk 1 yil adet olmamak veya düzensiz olmak normal kabul ediliyor. Aktif emzirme varsa bu 2 yıla kadar uzayabilir. Normal yani siz korunduğunuza emin olun yeter
Yazmelegi_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan 1 sene normal denildi bana eger emzirme varsa 2 sene denilmişti ❤️
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Yazmelegi_ evet emzirince iki seneydi ben emzirip emzirmediğine dikkat etmedim canım haklısın