kubrakaradumann Bebeklerinizin kaçıncı ayına kadar puset kullandınız hanımlar büyük arabaya ne zaman geçtiniz benim bebeğim 10 gün sonra 6 aylık biz hala puset kullanıyoruz büyüğüne geçmek istiyorum aslında ama çok mu büyük olur erken mi bilemedim sizce?
aslhnkrts kubrakaradumann benim kız hem prematüre hem minyon tipli biz 7 aylığa kadar kullandık artık rahat edemiyordu diğer Port bebeğe geçtik onun içinde de daha küçük kalmıştı 😂 ama daha iyi oluyo daha rahat ediyo uyurken falan
MamaUygarVibes kubrakaradumann 6 aylıkken geçmiştik. Hatta bizim puset baya büyüktü suan 22 aylık suan bile içine girebiliyor ama yatmayı hiç sevmiyordu ondan dolayı normal arabasına geçtik
cakebabe kubrakaradumann 8 ay 21 günlük kullanıyorum hala çok seviyor puseti joie gemm marka ayakları çıkıyor birde kalkıp oturmaya başladı bende geçerim yakınlarda
begonya1 Ben 7 aylıkken başladım çünkü puset çok ağır oluyor merdivenden indirmesi falan zorluyor beni kemeri iyi bağladığınız zaman sıkıntı olacağını sanmıyorum
betusmrv MamaUygarVibes pusetlerin boyları aynı değil mi ya bizimki daha haftaya 2 aylık olacak ayakları çıkıyor nerdeyse herkes küçükmüş puset diyor ben standart zannediyordum 🤔