cikolatahurma bence sen anne gelicem illaki ama halledilmesi gereken bir iş vardı evde onu yapıp gelicem diye bir beyaz yalanla gönüllerini almalısın, günlerce üzüntü çekmemiş olurlar onlar da. Ve gerçekten gitmelisin, bir anımı anlatayım, benim mezuniyetime eşim gitmemi istemedi o vakit nişanlıydık. Ben de gitmemeye karar verdim ama öyle üzgündüm ki, annem yıllarca okudun gitmezsen ben üzülürüm dedi ve eşim (o vakit nişanlım tabi) tavır yapmasına rağmen gittim, gelirsen gel ama ben gidiyorum dedim o gelmedi ben gittim. Çoook da iyi oldu, bak aradan yıllar geçti, eşim o mevzuyu birkaç gün sonra unuttu bile ama ben mezuniyetime gittiğimi, eğlendiğimi, mutlu olduğumu hiç unutmadım. En özel anlarımdan biri oldu. Gitmeseydim kalbimde hep burukluk olarak kalacaktı. Senin kardeşin çok badireler atlatıp bugünlere gelmiş, ablası olarak onun yanında durman senden önce kardeşinin hakkıdır. Onun adına da mutlu oldum, sevdiğiyle güzel bir ömrü olur inşallah