Kızlar daha önce yazmıştım,4 yaş kızımı crp’si yüksek olduğu için hastaneye yatış verdiler. Son 2-3 aydır 2 haftada bir yüksek ateş oluyordu. Ancak ne öksürük ne burun akıntısı dışardan bir problem görünmüyordu. Yine çok ateşlendi,bu sefer kan testi yapıldı. Crp’si çok yüksek. Ama yine ateş dışında bir belirti yok. İdrar vs de de sorun yok. Bu sebepsiz ateşlenmeler neden olur?Doktoru devam ederse araştırmak lazım dedi. Bilgisi olan var mı?