Bebelak 0-6 ay sarı kutu maması iyimi kullanan varmı ?
sudeezeren bende 1 yassonrasi icin aldimyeni denedim gazli mi cocugunuz peki
sudeezeren güzel gaz yapmadı
esra2024 aptamil kullanıyoruz gaz oluyor bazen öok oluyor
sudeezeren aptamilin comformilini kullaniyorduk biz oda 1 yasina kadar kullanımı
Bebelac gold memnunum.
Aptamilden geçtim şuanlık 4-5 gündür kullanıyorum memnun gibiyim zamanla görücem
mrv2412 memnun kaldınzmı kabız vs yaptımı acaba
Bebelac gold daha iyi