Nursel45 devlet canım. Yarım günmüş. 2 sınıf sabah 2sınıf öğlenci. Genelde öğlenci isteniyor erken gelin kayıt için ki snıf dolmasın eğer istiyorsanız dedi.
Bence öğlen olması benım daha cok şime gelir sabah öğlene kadar bir sekilde cocuk oyalanıyor zaten. Uyan kahvaltı hazırla falan okul saati gelir zaten. Ama öğlen olursa küçük kızımla da evle de daha rahat ilgilenirim. Bakalım hayırlısı inşallah öğlen grubuna alınırız 🤭