aylizerva Hanımlar 3 aylık bebeğim var ve ben gazdan o kadar çok korkuyorum ki hergun ne yemek yapacağımı şaşırıyorum sizler nelere dikkat ediyorsunuz neler yiyosunuz yazar mısınız 🙄
gokcemsfg Mercimekten ve sütlü tatlılardan uzak duruyorum. Onun dışında bol marullu salatalar bulgur pilavı köfte tavuk yumurta normal aklınıza gelen klasik şeylervyiyorum
aylizerva seyma0661 ne kadar süre daha dikkat etmemiz gerekiyor peki etrafımdaki insanlar benim abarttigimi dusunuyolar
gokcemsfg aylizerva benim bebeğimin sütlü tatlılar yedikten sonra daha çok gazı olduğunu fark ettim. Sütlü tatlılar sütü kesiyor diye de bir şey okumuştum