incilikiz Merhaba arkadaşlar kızım 5 ayını geçti. Mama sandalyesi arayışındayım. Sizce antilop gibi mi yoksa şu pregonun yatak olup alçalıp yükselen gibi pahalı modeli mi? Önerilerinizi bekliyorum ❤️❤️
eymenayazmom incilikiz biz proge kullanıyoruz çok memnunu tekerlerinin olması her yere gitmesi büyük kolaylık
asilparsbebek eymenayazmom merhaba bende mama sandalyesi arayışı içindeyim, joie ve prego arasında kaldım. Tekerlekli olanlar güvenilir mi yani kaymıyor mu tekerleri cocuk hareket halindeyken acaba
nilosmomy asilparsbebek merhaba biz joie mimzy kullanıyoruz kayması imkansız önleri tekerli arkaları slikon yere yapışıyor zaten arkayı kaldırmadan itseniz dahi gitmez