serapozbkr Kızlar bebeğimin kalça ultrasonu çektirme zamanı geliyor. Hangi bölümden randevu alıp gitmemiz gerekiyor?? Ona göre randevu almam gerekiyor.
2124 serapozbkr 1 ayın sonuna doğru yapılıyor cok gecıktırmyın herkes tabıkı bişi der herkesin kendı tecrubesı ataştrın arayın özel hastaneyı arayıp bilgi alabırsınız
serapozbkr eylulsmom27 Bana 1 aylıkken yaptırmanız lazım dediler. Vakti gelmeye yakın olunca sorayım istedim.
melomom1 serapozbkr ben 50 günlükken gittim 1 hafta sonrasina ultrason randevusu verdi sebebini sorduğumda 55 günlükken çekiliyormuş🙏
birprensesanesi serapozbkr 50 günlükken yapılıyor canım bebişin cinsiyeti ne bilmiyorum ama kız bebeklerin kalçası geç oturuyor o güzden süre veriyorlar bende erken gitmiştim kızımın kalçası çıkık diye gösterdi usg boşuna çift bez havlu kullandık 2. Ay düzelmişti
serapozbkr birprensesanesi Kız Bebek bizimkisi. Cuma günü aylık kontrolümüz var o zaman soracağım tekrardan.
myangelson serapozbkr çocuk doktoru yönlendirdi. Biz ilçede yaşıyoruz hasta kayıtta bulunanlar benim numaramı aldı benim yerime merkezden randevu alıp beni arayıp söylediler. Biz 2 aylığız cuma çekilecek. Doktor 3 aylıkken daha iyi oluyor dedi