dgltkn Kızlwr 2buçuk aylık bebeğimi doktora götürdüm Boğazları kızarmış o yüzden öksürüyormuş fitospan ve resverol verdi kullanan varmı
hunilimomy dgltkn resverol kullanıyoruz bagisiklik icin yaklaşık 6-7 aydır memnunuz hastaliklarini atessiz atlatiyoruz cok şükür