Ben kullanıyorum. İlk başta biberonun kirlerinden arındırıp sudan geçiriyorum sonra biberon fırçasına (emzik kullanmıyorum ama aynı işlem olabilir) biberon temizleyici deterjanını döküyorum biberonları fırçalayıp temcereye koyup önceden ketilda kaynattığım suyu döküp ocağa alıp ısınına kadar bekliyorum ısındıktan sonra suyunu döküyorum bir daha biberonları sudan geçiriyorum tekrardan temcereye koyuyorum üzerine yine sıcaksu döküp ocağa koyuyorım kaynıyor kaynayınca ocaktan alıp suyunu döküyoruz alıp bineronları sudan geçip kurulamaya birakıyorum videolarıda var