Serum fizyolojik enjektör falan kullanmak zor geldiği için ben de fısfıs şeklimde aldım. Sterimar burun spreyi baby internete yazın, eczaneden aldım her gün her burun deliğine bebeğim yan olacak şekilde bi fıs sıkıyorum. Çok dolu olduğunu düşünüyorum fısssss şeklinde sıkıp diğer burundan çıkarıyorum