OLaaBalito_ Selam canım anneler Kız kardeşim epilasyon aleti alacak sizce hangisi daha iyi kullanan varsa yazabilir mi Şimdiden elleriniz dert görmesin teşekkür ederim😘💕
Neslihann37 OLaaBalito_ braundan Philips e geçtim ama hiç memnun değilim cımbızlı epilasyon ise kucuk tüyleri almıyor braunun az işlevli urunu bile minik tuyleri alıyordu
Pirasalipuding OLaaBalito_ ben Philips kullanıyorum çok memnunum diğerini bilmiyorum kullananlar neden memnun kalmamış ki 🤷🏻♀️
Neslihann37 OLaaBalito_ laser ise Philips diyen de var canım kişiden kişiye değişir benim kıl köküm kalın mesela
dortcocuklu3 OLaaBalito_ benim ablam ikisinide aldı braun daha iyi demişti bende braunun cımbızlı epilasyonunu kullanıyorum kaç yıldır. Annemde on yılı aştı kullanıyor yani genel olarak ürünleri iyi
OLaaBalito_ dortcocuklu3 yaa tamam çok teşekkür ederim😘💕 Ablanın Braun hangi serisini kullanıyor acaba Fark ediyor mu acaba alacakken güzel kullanışlı olsun istiyor fikrinize ihtiyacım var 😍
dortcocuklu3 OLaaBalito_ onu bilmiyorum canım şuan ablamla aramız açık bi kaç sebepten dolayı sormayı isterdim kusura bakma 🥲
OLaaBalito_ Pirasalipuding yaa atış olarak ne aldınız 🧐 bilmiyorum ki ikisinide kullanıp iyi olanını söylediler sanırsam