Süzme peynir nasıl olur bilmiyorum ama yoğurt yapmak için aldığım sütü kaynattıktan sonra yarım litre kadar ayırıyorum daha sonra içine yoğurt atıp sütü kesiyorum... Peynir sütme poşetim var ona katıp süzdürüyorum, kalan kısmı peynir oluyor zaten. Kahvaltılarda kullanıyorum. Yapmak isterseniz belki bilginiz olsun ☺️