Sabah uyandığından beri bir uyku yaptı ona da zar zor geçirdik yani saat olmuş 6 hala yatmıyor yaaa Yeni doğan bebegın gün içinde bir uyku yapması normal mi kucağımız da uyuyor tamam uyudu daldı dıyorum iyice yatağa koyuyorum 3,4 dk geçmeden kalkıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bana bi yol gösterin