Merhaba anneler biz dün tuvalet eğitimine başladık çok mu iyi gıdıyoruz bilmiyorum dün çıkardık bezi sürekli sık sık sordum çişin varmı diye dün hatta kalasını bile yapmadı gece de baglmadım altına kacırdı ama çok ağladı ben de anlamadım ama gece sürekli uyanıp tuvalete gitmek istedi bugün ikinci günümüz bugün yine kaçırdı altına tabi ki çok normal bana diyor sen çık ben çişimi yapayım ben de çıktım sonra geri gittim bu sefer kakasını da yapmış yine gece ağlar mı bilmiyorum çok zor bir süreç