Kızlar benim kızım 3 büçük aylık dün doktordaydık, kilosu 6,5 😂 boyu 61 cm biraz tombişizz❤ sağlık olsun büyüdükçe bu kilolar gidiyor benim büyük kızımda bebek'ken çok şişmandı ama şimdi 3 yaşında 13-14 kg çok zayıf yemeğini güzel yiyor ama zayıf. Sizin bebişlerin kilosu ve boyu nekadar sadece merak ettim bizimle aynı ayda olanların kilosunu bacaklarımız kat kat😁 artık tombişlikten pişmeye başladılar babam bağırıyor çocuğun bağırsaklarını genişlettin😂 yaa neyapim her 2 -3 saate yemek istiyor ağlıyor aç bırakamazsın 🤦♀️🤦♀️🤗🤗❤