KediEti7 Merhaba arkadaşlar 50 günlük kızım var çok gazlı bir bebek nurse harveys gaz giderici damla kullanmak istiyorum kullananlar var mı nasıl kullanıyorsunuz ?
Seqnem Cansu24 KediEti7 aynen öyle. Ben nurse harvey ile birlikte biogaia verdim. Sonra sadece biogaia verdim. Değişen birşey olmadı. Sadece biogaia yeterli.
Alparslanozge KediEti7 ben kullanıyorum canım memnunum sabah akşam yirmişer damla ama daha uygun bişey demeyi düşünüyorum
Cansu24 Ben sana biogaia oneririm arastirabilirsin çogunlukta kesin çözüm bide gaz damlası degilse probiyotik bagirsak duzenleyici olarak geciyo
Dyts Sab simplex gaz damlası kullanıyorum birde bakso probiyotik yardımcıda oluyorlar. Doktorum tavsiye etmişti
Dyts Humus hala benimkide ıkınarak yapıyor ama kullanmaya yeni başladım sayılır düzenli kullanımda daha çok etkisini göreceğimi düşünüyorum