19_333 Bebek görmesine gelenlere ne ikram ediyorsunuz samimi arkadaşlarımız geliyor tabak yapıyormusunuz ben lohusa Şerbeti çay hazır kurabiye yada tatlı ikram ediyorum 5 çeşit tabak yapcak vaktim yok bebeğim 50 günlük ayıp olur mu yoksa tabak mi hazirlamaliyim siz neler yapiyorsunuz
hunilimomy 19_333 onlar eli dolu gelsin mümkünse süt yapsin ya da siz atıstirin diye cok bile yaptığınız ellerinize sağlık
Su_de 19_333 canım benim kendini hiç yorma uzat ayaklarını dinlen gelenler eli dolu gelsin hiçte ayıp değil sen kendine bebeğine bak
2bebeannesi158_ 19_333 filenin börek ve tartlari cok güzel hazir alabilirsiniz kolay bit gün saltasida yapin tamamdir birde ortaay cigköfte felan yeterli
3kedili2bebekli 19_333 ayıp olmaz en güzeli gelenin eli boş gelmemesidir asıl onlar ayıp ediyor eli boş geliyorlarsa bebek gormeye yemek yapıp gidilir ikram beklenmez
mgshnaslna destek olan varsa tabak hazırlayabilirsiniz daha güzel olur diye düşünüyorum kendi anneniz hada kv yardım ederse
emosss__ Benim annem hep vardı servis yaptılar yardım ettiler ama destek yoksa hazır bişeyler alıp ortaya koyarsın sunum tabaklarına yanına da servis tabakları koy istediklerinden alırlar. Onlar gelmeden hazırla orta sehpaya bırak
es_50 19_333 ayıp olmaz benim de desteğim yok gelene tek çay koyuyorum çekirdek filan yeter bebeğim 25 günlük ve gazlı elimden o kadar geliyor birde kızım var gelen ztn onu düşünüp de gelmezsi lazım
pogacayanaginannesi 19_333 hiç bişey yapmadım bir zahmet kimse yeni doğum yapmış biri için böyle beklentilere girmesin onlar getirsin
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan 19_333 ben tatlı yapıyorum bir tepsi yetiyor çayın yanına diğerleri de gereksiz o kadar uğraşma canım
feride-nizamettin 19_333 Ben hamileyken buzluğuma poğaça, börek, sarma yapmıştı im her fırsat bulduğumda. Böylece bebek görmeye gelenlere çıkarıp taze taze pişirmiştim. Siz de marketten hazır börek tatlı falan alabilirsiniz bence.