usenmedimyaptimbirvelet benbenimsenkimsin evet çok yüksek benimki 4 haftalıkken 120ydi İkizdir veya bilmiyorum
Cihangiriinannesii benbenimsenkimsin o zaman 38.50 dir o büyük ihtimalle iki gün sonra bir tekrarlayin
Cihangiriinannesii benbenimsenkimsin adete daha 3 gün varmış eğer 38 se normal ama 38 binlerdeyse yüksek labaratuvarı da arayıp sorabilirsiniz aslında