MaminoAzra Bebegim kolik bi bebek 2 aylik agladiginda mumkunati yok ne meme istiyor ne de biberon.. bu durumu yasayan anneler nasill bi cozumunuz var yardimci olurmusunuz ? delirmeme az kaldi cunku tum gun agliyor tum gun memeye koymak o kadar zor oluyor ki 😢