songulmira benim bebeğim 4.5 aylık ben hala gece uyandırıp emziriyorum 4-5 saatte bir. 24 saatte sadece 1 tane çişli bez çok çok az. Uyanmıyor olması iyi beslendiği anlamına gelmeyebilir her zaman. 2 şeye dikkat edin: 1. Çişli bez 2. Keyfi yerinde mi. Benim bebeğim gece uyandırmaları ile anca 5 çişli bez çıkarıyor, ucu ucuna yetiyor yani. 50 gün / 2 aylıkken gündüz 2 gece 3 saatte bir emziriyordum ben bebeğimi, her seferinde de dolu dolu emiyordu. Emzirmeye aldığınızda dolu dolu emiyorsa da aç olabilir buradan da takip edebilirsiniz