Arkadaşlar bizde başladık bi cesaret sonunda ilk gün çok zordu asla tuvalete yapmıyordu altına yaptı falan neyse gecesine hiç kaçırmadı ertesi gün tuvalete götürdüm yapmaya başladı 3 ve 4. Günde çişim var diyordu hatta kakasını bile yaptı sevindim her seferinde ödül veriyordum hadi söyle yap izleticem şeker vericem falan filan gece sadece 1 kere yaptı gece hiç kaldırmamama rağmen yapmıyor hatta sevindim ne güzel 3-4 günde başardık falan diye
ama birden başa döndük arkadaşlar bu durum normal mi?
Bakın bugün tam 1 hafta olcak asla çişinin geldiğini söylemiyor binbir nazla götürüp yaptırıyorum oturtuyorum yap diye yapmıyor sonrada altına yapıyor dün dayanamadım kızdım biraz o kadar yoruldum tükendim ki
Hayır gün geçtikçe daha iyiye gitmesi gerekmez mi
Yaşı küçükte değil ne zaman tam anlamıyla söylemeye başlıyorlar ?
Yaşı küçük olsa pes ederdim ama artık nerdeyse 3,5 yaşında öğrenmesi lazım
Bu durumu yaşayanlar için bana verecebileceğiniz tavsiyeler var mı?