Rabiaylmz Bebegim 3 aylık gözlerini hafif kısınca öne dogru bakınca bazen şaşı gibi yapıyor bundan 10 gün once göz muanesinde birşey çıkmadı bebeklerdr normal birşey mi gözlerdeki bu durum
Usakliomer Rabiaylmz 3. Ayin yaygin sorusuna hosgeldiniz.. Evet bu ayda şaşı yapiyolar bazen gozlerini. Gecici bisey
Ebruea Rabiaylmz bende geçen bir yerde dinledim göz kasları gelişmediğinden diyordu. 6 ayda bebeklerin göz kaslarının %70 yada 80 di galiba gelişmiş oluyormuş
Rabiaylmz Usakliomer teşekkür ederim bende olunca endişelendim ozellikle lamba ya bakinca şaşı yapıyor o yüzden ışıgı kapatıyorum