Kızlar bebeğim 3 mart doğumlu doğumda ve 1. Ayın sonunda hepatit b oldu. Yarın 2. Ay aşısı için gidiceğiz ama 6 lı karma olacak. Böyle olan oldu mu ne yaptınız fazla doz olması beni korkutuyor. İnternette izlediğim doktorlar hep 5li karma yaptırın demiş.