beybitolat benimki de 3 ay 25 günlük hep kucak istiyor hep huzursuz meme emerken bir anda ağlıyor istemiyor emmek bazen uykusundan ağlayarak uyanıyor. Arabaya binince mışıl mışıl uyuyan bebek şimdi çığlık çığlığa hemen inmek istiyor doktora kontrole dahi zor götürüyorum ve bir haftadır böyle. Umarım şu atak biter bir an önce :(