berivan59_ parlama değil hanımefendi. Burda o kadar güç bela çocuğuna kilo aldırmaya çalışan yorgun düşmüş anneler var. Benim bebeğimin de gelişimi iyi Rabbime binlerce kez şükürler olsun ama bahsini ettiğiniz kilo gününe bakacak olursak bugüne kadar benim blogda gördüğüm en fazla bebek kilosu. Haliyle kendinizle paradoksa düşmüş oluyorsunuz. Bizde bir anormallik yok yani.