krcnkms Koltuk yüksekliği 60 cm var yok. Oradan parkeye düştü biraz ağladı sonra hemen sakinleştirdim göz kayması kusma hiç bir şey yok ama uyku hali var biraz başına gelen var mı doktora götürmeli miyim
aptallarsizii krcnkms bence götürmelisiniz büyük değilki daha yenidoğan ambulansı arayıp bu durumu açıklayın onlar bilgi verirler
Dfncgdm2022 krcnkms 2 aylık bebek koltuktan nasıl dustu cok merak edıyorum yalnız mı bıraktınız? Ayrıca doktora getırın tabı faha kucucuk
newmo Canım bir yere gideceğin zaman bebegi yere yaşa beşiğe koy ben öyle yapıyorum doktor her gittiğimde uyarır sakın koltukta tek bırakmayın diye . Sen acile götür bir an önce