cansin92 4 ay 11 günlüğüz aşırı huzursuz sürekli ağlıyor uyumaya direniyor yaşayanlar ve çözüm bulanlar var mı ? Programda atağın bitmesine 9 gün diyor gerçekten de bitiyor mu yoksa ben mi biticem 😒
Viviane cansin92 4ay 15 gunluguz atak bitti fakat huysuzluk, aglama, uyumak istememe ve istahsizlik devam 🤦🏻♀️
Misskokulum cansin92 4 ay 11 günlüğüz biz de sabrım taştı taşacak sürekli mizirdaniyor karnı tok gazi yok ama ağlıyor özellikle akşamları sürekli kucakta olmak istiyor oturunca basıyor çığlığı hatta su an kucağımda 😫bir an önce bitsin
Srnygtkarabnr cansin92 valla ayda 6 kilo verdim sagolsun falan ama çökmeye basladım atak gitti mi geldi mi beni mi götürdü hiç bilmiyorum allah sabır versin 🙆♀️🙈🤯
melike_06 cansin92 benimkide aynııı nasıl uyutcagımı şaşırdım memeyi bile emmiyo karnı acıkmadgı sürece
cansin92 melike_06 ben bugün pusete bindirdiğim gibi dışarı çıkardım dışarı da uyudu gece uykusuna geçerken de çok ağlarsa araba ile gezdirip uyutmayı düşünüyorum araba da hemen uyuyor çünkü gerçekten şu 9 gün hemen geçsin eşim işte oluyor hiç yardımcım yok gerçekten yoruldum
yigitmomss bende sizin gibiyim gece hiç uyumak bilmiyo🤦♀️bi de öksürüğü var durduk yere çığlık atiyo lavaboya dahi gidemiyorum ağlamasın diye 🙄bizim daha 15 gün var atağın bitmesine tukeniyorum
SeyhanEge Esraaaae başlıyo sanırım. Biz 3ay 19 günlük ve sürekli mızmız kendi kendine uyuyodu uyumaz oldu. Bi haftadır falan öyle kucağımda da durmuyo sürekli evin içinde geziyoruz oturduğum an başlıyo tekrarr
Esraaaae yigitmomss ben ilk oglumda atak matak duymamiştim hiç yeni moda oldu heralde 😊keşke uymasak bu modaya ne güzel olur
Durukan Bidik biz prematüreyiz şu an 5 aylığız ama düzeltilmiş 3 ay 10 günlük ve dün girdik bu 4 ay atagına 34 gümümüz var nasıl geçer bilmiyorum çok sıkıntımız yok gibi ama ilerki günlerde ne olur bilmiyorum
cansin92 Viviane nasıl bitti atak dönemi farklı mı oluyor acaba bizde 4 ay 11 günlüğüz ama bitmesine 9 gün var diyor
Viviane cansin92 atak haftalari beklenen dogum tarihine gore hesaplandigi icin farkli olabilir. Benim kızım 40 +0 da doğdu, örneğin siz bebeğinizi 38 ya da 39 haftada doğurduysanız atak haftanız bize göre daha ileride olacaktır.
Durukan cansin92 inşallah çok etkilemenden biter atak biterken 6 aylık olacak nerdeyse rahatlarım derken daha çok sürünmesek bari
Bidik cansin92 evet o geçiyor sonra diş başlıyor daha diş bitmeden diğer atak geliyor o bitiyor biturlu çıkmayan diş sancısı devam yani biri bitio diğeri baslio 😁
Mervetoprak Benim oğlumda bugün tam 4aylık oldu.atağın bitmesine 2hafta daha var🤦🏻♀️ gündüzleri yatağında uyuyan bebek şimdi tam uykuya dalacakken çığlığı basıyor🤦🏻♀️ iştahsızlık başladı 🤷🏻♀️süreli mıkır mıkır 🤦🏻♀️ ben bu siteden bakıyorum,siz nerelerden bakıyorsunuz??? https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/
Deletedmom409 Mervetoprak Ay çok teşekkür ederim ben nereden bakacağımı bilmiyorum burdan baktım 4 gün kalmış bizimde bu hafta mahv olduk