tubic sarılık riski azaldiysa bir daha artmaz. Anne sütü verin yeterli. Belli süre sonra bitiyor zaten sarılık ama yine de sodyum benzoat, potasyum sorbat gibi koruyucular iyi değil. Bize bile iyi değil kaldı ki bebeklere iyi olsun. Ben normal yaşantımda aldığım her üründe bu iki koruyucunun ozellkle olmamasına dikkat ederim, varsa almam. Dediğim gibi dilerseniz mommys bliss damla alablrsnz