Kızlar ya spirali çıkarttırdıktan sonra adetinizde gecikmeler oldu mu geçen ay çıkarttırdık ondan 2 gün sonra adet oldum bir problem yoktu şimdi 10gündür gecikiyor test yapıyorum negatif çıkıyor yarın doktora gideceğim zaten ama merak ettim spiralden dolayı düzensizlik olmuş olabilir mi?
En az 5 kere test yapmışımdır bu arada ama yok hepsi negatif 🥲