1tosbikinannesiyim Kızlar bebekler emekledi mi neler yapıyorsunuz ? Ben benimkini bırakıp WC zor gidiyorum sürekli bir öne atlama modunda , uzanıp tutmaya çalışıyor bu sırada dümdüz yere seriliyor çırpınıyor tükürüğü de öğrenmiş hiç durmuyor kurt var gibi 😂😂
zehra111 1tosbikinannesiyim 1tosbikinannesiyim benim kız da 7 aylık sürünürek emekliyor daha kendini kaldıramıyor normal emekleme gibi değil yani yerde durmayı seviyor ama bende bırakıp wc ye gidemiyorum sürekli yaramazlık peşinde ahahahha