sadbut 4. Ayda uyandirmaya gerek yok demisti doktor bize o yuzden o uyaninca veriyodum genelde ben ama bazen kalkmiyodu ben artik kalktigi saate o kadar alismistim ki baktim uyanmamis ben o saatte mamasini yapip veriyodum, 20:30 gibi mamasini iciyodu sonra sabaha karsi 3-4 gibi uyaniyodu bazen uyanmayinca ben veriyodum dedigim gibi, uyandirmayin alismasin, sizin ki ne kadarlik oda onemli