mutlu1annis benimki 16 aylik artik . Hicbisey olmamisti. Oylece yeri kizardi bi kac ay sonra sislik gibiydi kabuk gibi oldu gecti sonra. Ama kuzenimin kizinda mesela oyle olmadi onda bi kac ay sonra sisti icinden akinti geldi sonra kurudu kabuk gibi gecti. İzi kaliyor ya o asilarn o yuzden. Her bebegin bunyesi farkli asilara ilaclara verdigi tepki farkli demisti doktor o yuzden bazilarinda oluyor bazilarinda yok