Penguenim Hanimlar zaten dogdugundan beri meme reddimiz var 4 aylik olduk. Isin icine kasik girerse durum nasil olur meme reddini kokten cozen var mi aramizdaa😑😑
sonsuz17 Penguenim kaşık değil de biberon verince tamamen bırakır bence bizde meme reddi var kaşık kullanıyorum
Cihangr Penguenim 4. Ay atak ayı normal red olması düzeliyor korkmayın ek gıdaya da çay kşığo ve üç gün kuralıyla başlarsanız onlar bitene kadar yenmiş olursunuz inşallah
Mervan3312 Penguenim benimde 2 aydan beri var 4. Aydayim suanda tavan yapmis durumda ek gidayami basladnz 4.aydamsnz
Penguenim sonsuz17 hep boyle olacak demi yaaa siz kac ayliksiniz canim bi postta daha gormustum bikac ay once
sonsuz17 Penguenim ayn 4 ay 4 günlük kırkı çıkana kadar sarılıktı emiyordu her verdiğimde ikinci aydan beri meme reddi var bi türlü geçmedi ama vazgecmiyorum
Mervan3312 sonsuz17 ayni durumdayiz ya bizimki kasiklada yemek istemyor resmen besin reddo yapiyo sizinki nasil iciyomu kasikla ben cok az verebiloyorm kabul etmyor
sonsuz17 Mervan3312 yok kaşıkla da çıkarıyor bi tek uykuda emiyor yani zorlana kaşıkla yiyo anlamında demiştim
Mervan3312 sonsuz17 anladim cok uzun surdu nasil ollacak blmyrm cisli bez sayiniz nasil peki kilo alimi iyimiydi
Penguenim Mervan3312 4ncu aydayiz ek gidaya baslamadik daha simdiden soruyorum. Hep gecici dediler ama benimki dogdugundan beri boyle gecmiyor. Sonu yok mu sahi bu reddin?