Hepiiii İnternetten almaya cesaret edemiyorum fakat fiyatlar da çok cazip geliyor acaba güvendiğiniz sürekli alıyorum dediğiniz lens marketleriniz var mı ?
theyikik Hepiiii ben lensmarketten alıyorum , zaten yıllardır gözlerimin derecesi hep aynı.ilk aldığımda optikten aldım sonrasında orda verdiklerinin aynısını internetten söyledim. Herhangi bir sorun yaşamadım açıkçası.
zeynepyusufaslan Hepiiii lensmarketten alıyorum 1 günde geliyor sorunsuz sıkıntısız 3 yıldır alıyorum memnunum
Sungerbob Hepiiii Merhabalar bende lensoptikal sayfası var uzun zamandır oradan alıyorum çok şükür şimdiye kadar bi sorun yaşamadım.
Sungerbob Hepiiii Ben air optix plus kullanıyorum Ayy çok şükür ki diyeyim😀bu zamana kadar batma yanma hissi yaşatmadı bu marka
Hepiiii Lolik birazdan verecem oradan da çap kısmı 8.50 olan sadece bir markanın var o yüzden bausch var
Lolik Hepiiii iyi marka , eşim onu kullanıyor , air optix falan alerji yapıyor onda. Deneyebilirsiniz yani