Atak mı var bu ayda ne var ya gerçekten sabrım sınanıyor🥹 ne meme ne yemek ne kucak hiç bişey sakinleştirmiyor 2 dişi var altta diğerleri kızarmamış bile çok fazla elini ağzınada almıyor, ayrılık kaygısı desem benle değil başkalarıyla daha öok vakit geçirmek istiyor özellikle annemle bebek arabasında gezmeyi çok seviyor ama benimleykrn sürekli ağlayı eziyet ediyor:( neden böyle başına gelen var mı ne yapabilirim çözüm olarak