Aselduru88 kesinlikle hiç bir pompa bebek kadar güçlü ve etkili çekemez. Mama da sadece doktor tarafından verilir ise gerekli ise o zaman kullanılır. Lütfen kafanıza göre acaba diyip aman millet bunu diyor diyip bebeğinize mama dayamayın. Anne sütünden bebeğinizi mahrum bırakmayın. Bende hiperlaktasyon olmasına rağmen elimdeki pompalar sağmadı maximum 60-70 cc. göğüs şeklim de uygun değil ama bebeğime yeterinde fazlası bile var ve kilosu da iyi. Ben pompandan çıkana baksaydım 7 aydır bebek emziremezdim. Sakın lohusalık duygusallığı ile bebişe mama verip aaa uyudu bak meme aramıyor doyuyor demeyin. Mama mideye direkt oturup bebeğe uyku hali yapar. Anne sütü çabuk sindirilir ve bebek sık emmek ister. Ki dahası bebişiniz çok küçük o zaten devamlı emmek ve kucağınızda olmak ister. Onun tek bir dünyası ve tanıdığı kişi var o da sizsiniz🫶🏻lütfen bol bol kucağınıza alın ve emzirin. Onun memede doymak kadar rahatlamaya ve mutlu olup sizden duygu almaya ihtiyacı var bunu unutmayın 🫶