Ben 40 I çıkınca ilk kahvaltıya gittim dışarı evet huysuzdu ama hep kucağıma aldım sakin kaldım öptüm kokladım ayaklara apzıma bişeyler attım arabayı salladım istedikçe örtü ile emzirdim sonuçta emziriyoruz ayıp değil günah değil örtü olduktan sonra emzirin çıkmak çok iyi geldi be sürekli de çıkmaya başladım