sadecesenmelek Kzlar İzmir bugün cok sıcak 26 derede bebegım 2.5 aylık uzun kollu giyiyorduk bu zamana kdr üşür die de korkuyordum ki geçen hafta baya soğuk ve rüzgarlıydı. Siz nasıl giydiriyorsunuz evin içinde ?
Deletedmom_281 sadecesenmelek bebekler soğukta değil sıcakta hasta olur. ev 22-23 derece sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum eldiven çorap vs yok, 25-26 dereceleri görsek onu da giydirmem bezle bırakırım
Minikbirprenses sarapchanel 😱😱bende üşür diye uzun kol giydiriyom.bugun alninfalan kırmızı noktalar olmuş sanırım isilik😅 hemen tişört giydirtim tek kat 🥺
sarapchanel sadecesenmelek bizim ev kuzey tarafta yani karanlık serin ama yine de ince giydiriyorum zaten hareketlendi bunalmaması lazım
sadecesenmelek Minikbirprenses ayy aslnda Ewet bunalırlar ya yazık altına peki uzun mu giydiriyorsunuz
sarapchanel Minikbirprenses vallahi bizden daha dayanıklılar o yüzden rahat bırakmak lazım iyi yapmışsınız
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sadecesenmelek Daha kısa kolluya cesaret edemedim. Ben bile bi üşüyüp bi terliyorum.
yavruaslanlar sadecesenmelek cnm istanbul 25 ama uzun kol giydiriyorum sadece cunku evimiz tepe esiyor aksamları
Busra986532 sadecesenmelek niğede daha montlarlayız valla ama izmir sıcaktır normal geçmeniz ev serin olursa ince uzun kollu penye çok kurtarıcı. Ya da kısa kollu üzeri yelek
3kedili2bebekli sadecesenmelek İstanbul 22 derece ve kısa kolluya geçtik ruzgarliysa dışarda bir hırka takarsiniz
Kitsu İnce uzun kollu giydiriyorum ama kısa kollu aldım yeni aldiklarimi bu haftadan sonra geçerim. Bizim evin içi serin dışarısı yanıyor dengesiz