Merhaba arkadaşlar oğlum 3yaşında ama yaklaşık 1,5 yaş sonrası vücudunda benler çıkmaya başladı iğne ucu gibi oluyo sonra büyüme yapıyor siyah renk ve mercimek tanesi gibi olana kadar büyüyor sonra duruyo önce önemsedim çünkü benim vücudumdada çok var ama yaşı küçük ve çok hızlı yayılıyo vücudunda saydım 12 tane olmuş bugün farkettim ki yüzünde 3tane birden çıkmış böyle bir şey yaşayan oldu mu yada ne yapabilirim bana yardımcı olabilir misiniz cildiyeden randevu alamıyorum bir türlü özele gidicek durumumuz yok maalesef