asafimkavun evet .Bir kez trendyoldan aldım sonra kendi sitesinden alışveriş yaptım.Daha uygun kendi sitesi. ,Trendyolda ürünleri o kadar pahalı ki.Hatta Trendyolda neden burada pahalı diye yorum yaptım ,silmişler.Bu markadan Çok memnunum.İrmik ,tarhana ,bisküvi ,hurma özü ,pekmez ,hurma marmelatı aldım.Bittikçe sipariş ediyorum .