birerkekbirkizannesii kilo alımı da iyi ise bence düzende bir sıkıntı yok, 4 ay civarı oğlum da gece 1-2′lere kadar yatmazdı sizinki gibi. 5. ay kontrolünde doktorumuz en geç 9 da gece uykusuna geçmiş olması lazım, büyüme hormonu salgılama saatlerinde uyuması çok önemli demişti, ben sonra yavaş yavaş erkene çekmeye başladım, şimdi 8 aylık 8-9 filan hala mumkun olmuyor ama en geç 10 da uyutmus oluyorum, böylece sabah da 8′de yine basliyoruz, inşallah zamanla sizin de erken yatarsa daha da düzenli olur.