Çok üzgünüm bu olay cuma günü oldu 3 gün olacak bu gün. Cuma günü akşam saat 5-6 arası dışarıdan eve geldik. Ben halsiz ve hastaydım biraz dalgındım açıkçası. Zaten hastahaneden muayeneden geliyordum. Pusetin kiliti takılı sanıyordum ve kapının önünde ben kapıyı açarken bebeğim pusette oturur vaziyetteydi çok hareketli bi bebek zaten. 6 gün sonra 8 aylık olacak. Yüz üstü düştü. Ağlama sesini duydum döndüm ki yüz üstü yerde duruyor. Kafasını sol tarafı hafif bi kızarık vardı sadece. Onun dışında vücudunda herhangi bi şey yok. Oraya da direk soğuk uygulama yaptım. Morarma vs olmadı. Biraz ağladı sonra sakinleşti. Gayet normal gülmeye falan devam etti. Takip ettim sonraki günler herhangi bi güçsüzleşme olmadı. Nasıl düştüğünü arkam dönük olduğu için görmedim. Herhangi bi olumsuz etki görmediğim için tomografi de çektirmek istemedim ama bi kontrole gitmeyi düşünüyorum en azından beyin kontrolü için. Sizce evham yapmalı mıyım ya da tomografi çektirmeli miydim. O da çok zararlı olacağı için çektirmedim . İhtiyaç yok gibi geldi bana ama ne yapmalıyım var mı bi öneriniz