Allah’ım ben Napcam ya napcammmm
Doktor doktor gidiyorum
Tek idrarında mikrop çıktı
Onun haricinde herşey yolunda emmiyor bu çocuk tam 15 Mayıs’a bir ay olacak gece emiyor uyumadan önce sonra 4 de 6 da Sabah 8 10 sonrası zulüm gibi taaa ki a gece olmana kadar boş emmek istiyor süt geldi mi bas bas bağırıyor
Mama kabul etmiyor sadece boş emzik düzelmiyor napcam ben yaaa doktor ne dediyse yaptım gezdirerek dışarıda arabada oda ısısı sabit tuttum ama herşey banyo yaptım her emzirmede dededront sıkmadim ilaç baharatlı acı sucuk pastırma gibi şeyler yemedim ben daha neeee yapımmmm yaaa neeee