8.5 aylık ve 20.00 civarında yatırıyorum. Erken mi?
Çok uyanıyor mızıklıyor ve sabah 5te ayakta. Erken diye mi acaba. Uyku çok problem ya.
Bu ayda hala uyku problemi çeken var mı benim gibi:( sanki herkes uyku eğitimi filan bütün her şeyi çözmüş ve tek ben böyle uğraşıyorum gibi geliyor.
Sallayarak uyuyor hala. Sadece sallama da değil, ninni, beyaz gürültü, pişpiş vs hepsi olması lazım.
Yalnız olmadığımı söyleyin 🥲