bebeğim cuma günü 2. ay aşısı oldu 3 tane birden yapıldı 2 bacaktan 1 koldan
4 gündür bir yeri ağrıyormuş gibi birden ağlamaya başlıyor çok şiddetli şekilde
ağrı kesici vermek zorunda kaldım onu içince rahatlıyor
tecrübeli bu şekilde olan anneler var mı normal mi endişelenmeli miyim