2 aylık oğlum gaz sancısından sürekli ağlıyor, hipp kullanıyoruz, günde bir defa kaka yapıyor. Doğdugundan beri hipp kullandık başka mama denemedik, onun canı acıdıkca benim canım acıyor :( mama değiştirmeyi düsünüyorum, bebelac gold gaz yapmıyormus. Bebelac gold veya Sma comfort hangisini almalıyım?