Merhaba kızlar, bebeğim ilk 2 ay kolik sancısı çekti lu an 6 aylık ama hala gazlarımız bitmedi. Elimde Maflor ve sab simplex var. Maflor ve sab simplexi birlikte nasıl kullanıyorsunuz? Aynı anda mı veriyorsunuz? Yoksa araya saat mi koyuyorsunuz? Günde kaç kez veriyorsunuz?