Elifinannesii_ Anneler oğlumu bugün kalça ultrasonu için götürmüştüm doktor kalbinde hafif Üfürüm var dedi Üfürüm tehlikeli bir şey mi bilgisi olan var mı. Hemen bugüne eğitim ve araştırma hastanesine çocuk kardiyoloji doktoruna randevu aldım çok tedirginim
saremomm_ Elifinannesii_ kardiyolojiye götürdüğümde benim kızımda da çıktı büyüdükçe kayboluyor dedi doktor 6. Ayda tekrar gideceğiz 2 aylıkken görmüştü doktor Hemen hemen her bebekte olduğunu geçmese bile hayat kalitesini etkilyecek birşey değil demişti o yüzden ben çok takılmadım Sağlıkla mutlulukla büyüsün bebişlerimiz inşallah endişe etmeyin 🌸
Elifinannesii_ saremomm_ amin çok teşekkür ederim bizde dün eğitim ve araştırma hastanesine götürdük doktor daha büyük hastane görsün bi dedi şehir hastanesine götüreceğiz ama hafif Üfürüm var dedi yarın oraya gideceğiz inşallah . Kalp işte aklıma takıldı ihmal etmek istemiyorum hafif Üfürüm var korkmayın dedi doktor ama tedirginim yine de